Igår, idag, just nu

Heej, dålig updatering från mig..Haah det rimmar, igår följde Manda med mig hem så gjorde vi engelska arbetet och hemkunskaps filmen om hur man gör hembakad pizza. Haha det var kul! Fasen vad vi garvade när vi skulle spela in. Mer oseriösa klipp än seriösa, var i allfall resultaten när vi kollade in klippen - Haha. Sen sov Manda över eftersom vi har studiedag idag, wiie! Så vi käkade pizzan till frukost. Och sen tog vi bussen till hölö - Manda skulle hem och jag till Carro.

Sen drog jag hem till Carro vid 14:00 för vi skulle träna klockan 16:00. Så innan vi åkte satt vi lite vid datan och spelade GH World tour. Sen skjutsa carros mamma oss till träningen, men då var det ingen eftersom dom tydligen har sportlov. - tack så mycket för att ni sa det förra passet ,eller för att ni skrev det på hemsidan tack så mycket! Ååh. Men ja det gick bra endå så vi drog vi hem till carro igen och kollade på - Bring it on. Men vi hann inte kolla klart förrän pappa kom och hämta mig. Så nu sitter jag här =) Ska plugga lite No snart.

Den som orkar läsa är, riktigt duktiga! =) hehe.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan