Bowling

kollade nyss på Without a trace, grymt bra! Btw gissa vem som vann bowlingen? - Inte jag. Jag kom 2:a eller nej jag kom ju sist!! Haha, men dom garvade ju åt hur jag kasta klotet då kan man ju inte koncentrera sig ellerhur? Haha. Jag spelade i allafall proffsigt dom andra hade bara "tur".

Efter bowlingen åkte vi (jag och the family) till ICA och köpte lite mat och annat. Juste (I) Vi åt ju mat på Max också. Riktigt gott! Hade för mig att deras mat var äcklig fast det var ju typ 4 år sedan jag åt där sist, och då var ju maten i en box typ som Happymeal. Vi låtsas att den här hete maximeal eller nått, Haha!

Lägger upp bilder i morrn. Ciao ♥


Postat av: Erika

sv: Desamma :D

2009-02-27 @ 22:59:39
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan