Igår/idag

Tänkte att jag skulle skriva om vad som hände igår det blev ju inget inlägg.. 

Efter skolan tog jag och Carro bussen till järna, och sen tåg till södertälje. vi gick runt en liten stund och hittade lite saker. Jag hittade en vanlig svart cardigan på H&M alltid bra att ha eftersom det är ett bas plagg som går att ha till nästan vad som helst =) Carro köpte också en cardigan och ett skiit fint linne på JC!

Sen efter att vi hittat det vi skulle gick vi till Nancys. Vi både beställde pastasallad med juice riktigt gott för vi var typ as hungriga eftersom maten i skolan smaka skit! Sen strax efter maten tog vi bussen och åkte sen till gårn. Så jag pluggade ingenting igår som jag borde ha gjort men det får bli idag i stället, ska läsa några sidor i boken och sen läsa ett häfte till musiken. Sen får man ju inte glömma OTH idag =)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan