090122

Har precis smällt i mig en macka och varm choklad. Älskar choklad / Oboy så himla gott! Blev ingen dans idag.. Alina och Ellinor skulle inte komma så då struntade jag också i det, har ändå lite so som jag behöver plugga på tills i morrn + lite matte också. Jag hade idrott sista lekt. Körde handboll och vi fick en läxa tills i morrn som jag ska läsa på lite. Mer än så vet jag inte. Ha en trevlig torsdag allihopa! Lägger in dagens nedan.

Dagens:

Dagens Humör:
 seg men glad!
Dagens Låt: Beyonce helo.
Dagens Kläder: Mjukis byxor och blå tröja.
Dagens bästa: Vara hemma och ta det lugnt!
Dagens sämsta: Ingen anníng. Kommer inte på ngt.
Dagens frukost: macka och mjölk.
Dagens Lunch:  2 Sandwich.


Postat av: Dress Like a Princess

Den låten är så bra!! :)

2009-01-22 @ 20:47:18
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Marielle

Ny tävling har startats upp. Just nu kan du vinna priser från ett helcoolt och kritvitt ställe! :-)

2009-01-24 @ 12:53:32
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan