2/4

idag var det skola och jag jobbade med No berättelsen, och teckningen till temat. HK lotta fick se min och A´s planch den tyckte hon var jättefin och bra skrivert, förutom att vi ska ändra någon mening, men annars tyckte hon den var det bra! så nu är det alltså bara att göra fler, och hoppas på minst ett VG =)

Efter skolan åkte jag och L till dansen där vi fortfarande håller på med att koreografin. Inte helt lätt, men det är super kul och kommer bli jättebra. Nu har jag inte dans förens om 2 veckor =) När jag kom hem gick jag ut och pumpa cykeln och hjälpte till i trädgårn spelar ingen roll bara man får vara ute när solen äntligen visar sig. Men nu måste jag öva på tyska glosorna tills i morrn som jag inte kan hälften av.. Hej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan