Fredag

Idag efter skolan åkte jag L och C in till södertälje. Direkt när jag klev på bussen  visade jag sms:et för chaffören och gick vidare då hör jag han ropa bakom mig - hallå,hallååå,hallåå! Så jag vände mig och så sa han ngt konstigt och gjorde något konsitgt med handen han kunde typ inte svenska ( skärmen hade slocknat när jag visade sms:et) Så gick jag och satte mig vid L - piiiiiiiinnsaaamt! Men spela roll man lever bara engång. Och förresten skällde mat tanten ut mig någon timme innan, Men det är lugnt jag lever. Haha,

jag hittade i allafall ett par jeans och en snygg vår jacka men det ska jag köpa ngn annan dag. Sen satt vi på donken och prata om allt i typ 1-2 timmar. Sen gick vi in på Lindex för L skulle kolla på underkläder.  Jag kollar på klockan - 17:28! (bussen går 30) Så dom ställer sig i kön för att köpa sina saker och framför dom står en tant som segar, inte med flit men ni vet ju hur tanter är låååååååååååångsamma! Vi blir mer och mer stressade, vafan jävla tant, skyynnda! När L äntligen betalat kutar vi ut från lindex och ut i slasken så det skvätter på jeansen och i skorna. När vi äntligen är framme vid busshållsplatsen, läser vi på skylten 17:44 - tur!! Klockan blir 17.44, vi väntar, klockan blir 18, vi väntar. Klockan blir 18:15 ,Vafan!!  15 min senare ropar dom ut i högtalaren att alla bussen är inställda pga halka.. VAAAAAA FFFAAAN!! Men det ordnade sig i allfall, vi fick skjuts av E hem till L Sen drog jag och c vidare till gårn. Det var ganska kul fast tråkigt i slutet.. Men vi spelade 7: an och var ute lite. Sen sova jag hos carro. Hej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan